7 Ağustos 2007 Salı

kuzey ruzgari oyuncusu Ebru Kocaağa hakkinda


1982′ yılında Almanya’da dünyaya gözlerini açan ama çocukluğum ve gençliğim İzmir’de geçiren bir türk kızı Trakya Üniversitesi Radyo Televizyon Bölümü mezunuyum. İzmir’de hobi olarak mankenlik yaptım, Bu serüvenim İstanbul’da da sürdü. Daha sonra özel bir kanalda programda sunuculuk yaptım. Özel oyunculuk dersleri de aldım. Sonra bir vesile ile Osman Sınav ile tanıştım ve o da hayatımı değiştirdi.

bu güne kadar oyuncu olmak aklımın ucundan dahi geçmemdi kendi kendime düşündüğüm zamanlarda oyuncu olmak kendimi başkalarının yerine koymak her insanda olduğu gibi bende sıkça oluyordu ,fakat hiç bir zaman mutlaka oyuncu olacağım diye bir hedefim olmamıştır.

Acı Hayat ilk oyuncukluk tecrübemin olduğu dizi ve bu dizideki rolüm konusunda bu zamana kadar hiç kötü tepki almadım genellikle güzel tepkiler alıyorum sadece diziyi izleyen seyirci kitlesinden değil oyuncu kişilerde beğendiklerini belirtiyorlar.İlk zamanlarda kendimi izlerken çok beğenmiyordum fakat şimdi biraz daha pozitif bakıyorum sanırım ama hala çok fazla beğendiğim söylenemez...

Hiç yorum yok:

Kuzey ruzgarı kurtlar vadisine rakip olur mu?